Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyszerűen a női agyról, hétköznapi okfejtések

Egyszerűen a női agyról, hétköznapi okfejtések

Elgyengüléshez emlékeztető

avagy kinek mi vált be?

2024. március 18. - Sofía P. Roses

Elgondolkodtam, Mr "J"-nek el kellene küldeni a blog linkjét...de ez most csak egom harca. Csak hálás tudok neki lenni, hogy nem akar engem, mert nem ő van megírva nekem. 

Unom én is már, nyugi, annyit mondogattam ezt. Ha már el is hiszem teljes szívvel, nem csak aggyal, akkor vélhetően már szóba se fog kerülni.

Az jutott eszembe, írok egy listát, hogy emlékeztessem magam elgyengülős pillanataimban, miért is jó, hogy így döntöttem, hogy nincs több találka. Alias negatív lista, mikor nem mentegetem, nem filozofálom túl, csak tények, gondolkodás nélkül, ami jön.

Nos nézzük mi sül ki. Ám, ha van valakinek jó tanácsa, figyelemelkerülő hadművelete, vagy egy jó buli meghívása, ne tartsa kérem magában :)

A lista:

- öreg, vagyis "öreg", már mentegetem :D

- szexuálisan kevés

- tagadja érzelmeit, illetve ha a tettek mutatják meg, mennyire vagy fontos a másiknak, akkor emiatt is listás, vagy csak mivel nem kommunikál velem igazán, nem tudom mi zajlik benne, nem tudom felismerni a tetteit? Ááá, mentegetőzés a köbön:)

- nem őszinte, vagyis lehet az, de nem ezt érzem. Ez is mentegetőzés, vagy nem? :)

Huu basztikuli, ezzel nem vagyok előrébb még. Az első kettőn kívül, a többi már megerőszakolva jött ki belőlem. Kilóra kevés, minőségben az első kettő perdöntő is lehetne akár.

Azt hittem legalább négy oldalon keresztül ömlik majd ki belőlem gondolkodás nélkül. 

Hát szevasztok. Ez ennyi volt. 

Lehet ez is egy jel, hogy elmúlt, ezzel már nem kell többet foglalkozni. Döntés megszületett, engedjem el az utolsó szakadt cérna szálat is, ami hozzá köt.

Okééééé...jóóóó...persze....nanáááá....rendben.....így lesz. Talán :D

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sofiaproses.blog.hu/api/trackback/id/tr818355651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása