Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyszerűen a női agyról, hétköznapi okfejtések

Egyszerűen a női agyról, hétköznapi okfejtések

Mr. Fáraó folytatás

avagy alapkövek letétele szexben és gondolkodásban

2024. április 05. - Sofía P. Roses

    

 

Konkrétan Mr. Fáraó előtt annyit éltem már, mint más egész életében sem. Vagy csak én gondolom így, vagy csak a saját környezetemben lévőkkel összehasonlítva, vagy csak az általános megfelelési kényszer miatt, mit várnak el tőlem, hogyan kell helyesen élni, viselkedni, beszélni stb. elvárások, nevelési elvek miatt.

Vagy csak megélem, megéltem a bennem lévő "vágyakat", kíváncsiságot. Hisz törvénytelent sosem tettem. Na majd eljutunk idáig is.

 

Főleg nőként. Vagyis itt az én tapasztalatom az, hogy kb. két csoportja létezik a nőknek, akik mertek élni és be is vallják, illetve, akik nem mertek élni, és nem is igazán vannak tisztában nőiességükkel és vágyaikkal, illetve önmagukkal. Bocsánat, három csoport, aki élt, titkolja és szende szűzként ment férjhez, de a mai napig "kilincsként" emlegetik a régi barátok, ismerősök. Én erre azt mondom, ha sose baszod el, sose tanulsz meg semmit. Kérdés tanulsz-e a "hibáidból" és milyen emberré válsz az életed folyamán. Szóval mindenkinek van valamilyen múltja. Akinek nincs, az vagy unalmas vagy hazudik.

Na, de térjünk vissza milyen alapköveket tudott letenni ez az ember, annak ellenére, hogy olyan "szépeket" írtam róla eddig.  Szexuális és spirituális alapköveket.

Szexuálisan nem arra gondolok, hogy nem tetszett neki, ahogyan csókolok...se előtte, se utána nem ért ilyen kritika. Sőt....Hát nem gondoltam volna, hogy 10 év után is ennyire szívemre veszem ezt a dolgot. Mondjuk ez legalább olyan dolog, ami tanulható, fejleszthető, alakítható, nem úgy mint a hangszín. Arról az ember nem tehet, mint arról sem, hogy mekkorára nő az ember lába. Mindegy is, az ilyen kritériumok is sejtetni vélnek elfedni kívánt valódi emberi természetet, gondolkodásmódot.  

Nos, vele éltem át először azt, hogy mi és hogyan is jó igazából nekem. Persze neki is, de türelmes volt és odafigyelő. Bár volt önző oldala is, vagy csak az? Nem, ez így nem igaz. Gusztustalan szót használtam már vele kapcsolatban az előző írásban, most megint émelygés fog el, ha belegondolok egy-két részletbe. Szerintem egész eddigi életemben nem is volt egynél több ilyen kategóriába sorolható élményem, ő azonnal adott kettőt is. És nem is azzal van a gond, hogy viszont "elvárt" kényeztetést, hanem, hogy ő nem úgy készült elő. Tipikus esete, hogy más szemében a szálkát is megtalálta. Szóval megtanultam vele és általa, mit élvezek én, hogyan mutassam vagy mondjam ezt el a partneremnek is. Extrém helyzeteket, órákig, napokig tartó megéléseket köszönhetek neki. Bár mondhatnám, hogy vakok között a félszemű a király, főleg, ha előtte lelkileg megnyomorítod a másikat.

Mindeközben végtelen beszélgetésekben, és végelláthatatlan levelezésekben volt részem Először tetszett és azt hittem ez normális, illetve fontos vagyok neki, netalántán többet akar rólam megtudni, majd rájöttem, semmi másról nem szól az egész, csak róla. Az ő keserves életéről és arról, hogy mindig övé kell, hogy legyen az utolsó szó. Ami szent és sérthetetlen.

Ugyanakkor olyan látásmódot, területet mutatott meg nekem, ismertetett meg, amikről előtte nem is hallottam, nem tudtam semmit. Bevezetett a spirituális világba, egy új tudástár kulcsát adta át nekem. 

Teljesen zakkant volt. Alternatív valóságban élt, utópisztikusan látta magát, miközben olyan tudása volt, amit sokan egy egész életen keresztül nem tudnak elsajátítani, ugyanakkor a saját hozott családi és környezeti mintái megnyomorították a lelkét és szívét. Bármennyi segítő könyv elolvasása sem tudott volna rajta segíteni. Miközben mindig ő volt a szegény szerencsétlen, akit a környezete, a barátai, a családja, a munkatársai vagy éppen a főbérlője nem ért meg. Persze tudta nem tökéletes ő sem, de azért mindenki hibás, csak ő nem. 

Pár egyéb dolog: ne aludjunk együtt, mert szuszogok. Uram bocsá, hogy mertem alvás közben is levegőt venni. Illetve egyszer megjegyezte, tudom ám, hogy már kakiltál nálam, mert egyszer tovább voltam bent a mosdóban. Hja....amúgy nem, de én kérek elnézést, tudjuk, minden nő tudja, hogy a nőknek nem szabad se pukizni, se kakilni, se hangosan tüsszenteni, se szőrösnek lenni, mindig illatosnak, kívánatosnak kell lenni, de ne legyen sok smink rajtad, de mossál, főzzél, takarítsál, közben legyél vadállat az ágyban, de csak óvatosan, különben ribanc vagy, menj misére, de álszent azért ne legyél, nézz ki jól, de ne menj el itthonról, ne költsél sok pénzt magadra, legyen tökéletes a bőröd, legyél 90-60-90 cm-ben, sose legyen zsíros a hajad, de ne tölts 5 percél többet a fürdőben stb. Természetesen fordítva is igaz, nőknek is van teljesen bicskanyitogató és elég egyszerű lélekre utaló "elvárásaik". Akik azt várják el a férfiaktól, hogy értsenek mindenhez is, legyen sok pénze, háza, kocsija, nagy farka, stb. Egyszerű a képlet, kívánom, hogy ezen nők és férfiak csoportja találjon egymásra és legyenek nagyon boldogok. És lőjék ki magukat egy másik bolygóra és ne szívják el a többiek elől a levegőt.

De, ami igazán fontos az életben, szerintem pénzben nem mérhető. Ennyi. Pont. Illetve, hogy igaz társ lehess valaki életében, először magaddal kell rendben lenned, hogy ne a másikon felmászva, kihasználva, megnyomorítva fejlődj vagy érezd magad teljesnek. Társa és támasza lehess a másiknak egy közös úton.

Sok év volt mire Mr. Fáraóval ezek a dolgok ilyen szinten "leestek". Nem is olyan régen felhívott, "segítséget", tanácsot kért. Meglepődött, mennyire megváltoztam, mennyire erős lettem, mennyire önmagam lettem, vagy stabil. Nem igazán tudta eldönteni, megfogni velem kapcsolatban többé a dolgokat. Majd visszatért a "megnyomorításomhoz". Hát mondtam neki, hogy attól, hogy ő nem mászott ki a mocsarából, arról én nem tehetek, de engem még a közelében sem fog látni, nemhogy visszahúzzon az ő szintjére. Sok sikert kívántam és letettem a telefont.

A bejegyzés trackback címe:

https://sofiaproses.blog.hu/api/trackback/id/tr6418368517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása